Evaluatieconcert jeugdorkesten in Kleine-Brogel

Afgelopen zondag organiseerde de KF St. Jozef Kleine-Brogel i.s.m. VLAMO een evaluatieconcert voor jeugdorkesten. Elk orkest kreeg een beoordeling met tips en verbeterpunten van een professioneel evaluatieteam. De 2 juryleden, Nina Boonen en Filip Ceunen, bezorgden na ieder concert hun schriftelijke en gemotiveerde evaluatie aan de dirigenten van de betreffende orkesten. Hiermee kunnen zij aan de slag in aanloop naar toekomstige concerten of wedstrijden.

De spits werd afgebeten door het jeugdorkest van de KF Nut en Vermaak uit Overpelt, vervolgens trad de jeugdharmonie van de Nieuwe Harmonie uit Lommel op. Na een kort intermezzo verzorgd door PRIMO (een nieuw initiatief van de KF St. Jozef m.n. musiceren op kleuterniveau), bracht het jeugdorkest van de KF St.Jozef haar nieuwste repertoire.

De concertnamiddag werd afgesloten door het jeugdorkest van de KF Kempenbloei uit Achel.

Het werd een leuke concertnamiddag met vele enthousiaste ouders, grootouders en andere sympathisanten die de muzikanten een hart onder de riem kwamen steken.

Evaluatieconcert jeugdorkesten in Kleine-Brogel
Schuiven naar boven